fbpx
Ukraine
marketing.da.td@gmail.com

Курси PPC

T&D Маркетинговое агентство

ЗРУЧНИЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ

Живі заняття (online / offline) 2 рази на тиждень

ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАННЯ

2 місяці

СЕРТИФІКАТ ПРО ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ

Сертифікат фахівця

ПІДТРИМКА КУРАТОРА

Перевірка домашніх завдань протягом навчання + 30 днів після закінчення курсу

ЦІНА НАВЧАННЯ НА КУРСІ

5 000 гривень за весь курс навчання

Курс Контекстної реклами в Харкові

Курс призначений для навчання необхідним навичкам бізнес-комунікацій. Курс буде корисний PPC-фахівцям брендів і компаній, випускникам та студентам останніх курсів ВНЗ, громадським діячам, власникам і першим особам бізнесу.

ЯК ПРОХОДИТЬ НАВЧАННЯ

Ділимося знаннями в зручному форматі

Курс складається з відеолекцій – це значить, що ви зможете пройти програму в комфортному для вас темпі і в слушний час.

Розбираємо теорію і закріплюємо практикою

Після кожної лекції передбачений тест і вправи, щоб ви застосували отримані знання відразу на ділі.

Ділимося знаннями без зайвого академізму

Ми структурували всю цінну інформацію і упакували її в зрозумілі і компактні інструкції. Нічого зайвого.

Навчаємо за актуальною програмою

Експерт розповідає про Лайфхак, які використовує в своїй практиці. Ви отримаєте інструменти для реальних завдань.

РЕЗУЛЬТАТ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ

Спеціаліст по контекстній рекламі

Вивчите основні інструменти контекстної реклами: Google Analytics, Google Ads, Google Data, Google Merchant Center

Отримайте повну картину функціоналу і можливостей Google Ads

Виконайте KPI замовника або компанії

Підвищите особистий дохід (від 15 000 гривень)

Власник бізнесу

Чи зможете самостійно просувати проект за допомогою інструментів контекстної реклами

Збільшите дохід з Google Ads від 240% до 1170%

Чи зможете наймати і контролювати кваліфікованих підрядників / співробітників

Отримайте від 2 до 11 заявок щодня і збільшите продажу через інтернет від 40 до 450%

ДОКЛАДНА ПРОГРАМА КУРСУ

ТЕМА 1. Медіапланування

  • Базові ключові слова
  • Мінус-слова
  • Медіа-план для пошуку
  • Медіа-план для мереж

 ТЕМА 2. Аналіз конкурентного середовища

  • Виявлення списку конкурентів
  • Знання власного бренду
  • Аналіз платній видачі
  • Аналіз конкурентного пропозиції в платній видачі

 ТЕМА 3. Збір семантичного ядра

  • Що таке ключове слово
  • Підбір ключових слів
  • Інструменти для підбору ключових слів
  • Угрупування ключових слів
  • Типи відповідності ключових слів
  • Мінус-слова
  • Крос-минусовка
  • Правила роботи з ключовими словами
  • Підготовка списку і угруповання ключових слів для РК

ТЕМА 4. Робота з креативом

  • Основні помилки при роботі з креативом
  • Робота з цільовою аудиторією
  • Поведінка користувачів в інтернеті
  • Фактори прийняття рішення
  • Критерії вигоди в креативі
  • Унікальна торговельна пропозиція
  • Модель AIDA при написанні креативів
  • Що впливає на кликабельность?
  • Посилення оголошень
  • Робота з розширеннями
  • Технічні вимоги
  • Скрипт написання клікабельно оголошення – практика

ТЕМА 5. Медіапланування

  • Базові ключові слова
  • Мінус-слова
  • Медіа-план для пошуку
  • Медіа-план для мереж

 ТЕМА 6. Аналіз конкурентного середовища

  • Виявлення списку конкурентів
  • Знання власного бренду
  • Аналіз платній видачі
  • Аналіз конкурентного пропозиції в платній видачі

 ТЕМА 7. Збір семантичного ядра

  • Що таке ключове слово
  • Підбір ключових слів
  • Інструменти для підбору ключових слів
  • Угрупування ключових слів
  • Типи відповідності ключових слів
  • Мінус-слова
  • Крос-минусовка
  • Правила роботи з ключовими словами
  • Підготовка списку і угруповання ключових слів для РК

ТЕМА 8. Робота з креативом

  • Основні помилки при роботі з креативом
  • Робота з цільовою аудиторією
  • Поведінка користувачів в інтернеті
  • Фактори прийняття рішення
  • Критерії вигоди в креативі
  • Унікальна торговельна пропозиція
  • Модель AIDA при написанні креативів
  • Що впливає на кликабельность?
  • Посилення оголошень
  • Робота з розширеннями
  • Технічні вимоги
  • Скрипт написання клікабельно оголошення – практика

ТЕМА 9. Знайомство з Google Adwords Editor

  • Знайомство з інтерфейсом Google Ads Editor
  • Завантаження даних в акаунт
  • Створення кампаній 1 ключ 1 група
  • Створення кампаній зі структурою в 1 групі багато ключів
  • Функції, недоступні в Google Ads
  • Масове встановлення ставок

ТЕМА 10. Налаштування аналітик Google Analytics

  • Принципи роботи Google.Analytics
  • Налаштування лічильника
  • Коригування показника відмов
  • Рівні доступів до лічильника аналітики
  • Налаштування цілей – практика
  • Налаштування цінності мети – практика
  • Налаштування фільтрів – практика
  • Базова звітність – практика
  • Асоційовані конверсії
  • Моделі атрибуції при побудові звітності
  • мультиканального послідовності

ТЕМА 11. Основна звітність на основі інтерфейсу Google Реклама

  • Передача даних про конверсії
  • Попередній перегляд оголошень
  • Менеджер аудиторій
  • Основна звітність – практика
  • Основні показники звітності

ТЕМА 12. Торгові кампанії Google Merchant Center

  • Створення аккаунта в Google Merchant Center
  • Зв’язок Google Реклами і Merchant Center
  • Створення фида даних
  • Завантаження фид даних
  • Створення шопінг-кампанії

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Зручний формат навчання

Вебінар включає 1 «живих» заняття в форматі online/offline.

Якщо ви не встигаєте потрапити на заняття, ви отримуєте запис і презентацію.

Записи всіх занять, презентації та додаткові матеріали зберігаються в особистому кабінеті, доступ в який залишається у вас назавжди.

Підтримка куратора

Щоб ви гарантовано засвоїли весь матеріал, ви отримуєте куратора на весь період навчання + ще місяць після закінчення навчання.

Це співробітник нашого агентства, який допоможе впоратися з труднощами при виконанні домашніх завдань, відповість на всі питання, а в потрібний момент підніме ваш бойовий дух.

Перевірена програма

За 3 роки ми досвідченим шляхом з’ясували, що кращий результат дає система лекція + домашнє завдання + перевірка + зворотний зв’язок

Домашнє завдання дається після кожного заняття. Ви надсилаєте виконане д / з на перевірку фахівцеві і отримуєте зворотний зв’язок.

ВАЖЛИВО! Навчання на реальному проекті

Ви будете вчитися на реальному проекті – вашому.

Після закінчення курсу у вас буде реальний кейс з результатами «до» і «після».

Це означає, що ви підете від нас з готовим портфоліо, або навіть відіб’єте вартість курсу вже в процесі навчання!

Досвідчені викладачі-практики

Ніяких поважних професорів, які знають про залучення грошей з соціальних медіа тільки з підручників.

Ніяких гуру, які давно перестали працювати «руками» і вміють тільки керувати.

Курс ведуть практикуючі фахівці. Всі свої знання вони отримали «в полях». Все, про що ви почуєте на заняттях, вони роблять руками кожен день.

Вони розкажуть про всі підводні камені і помилки початківців фахівців.

Допомога в працевлаштуванні та стажування

Після закінчення курсу ви проходите підсумкову атестацію і отримуєте сертифікат.

Якщо вам знадобиться допомога в працевлаштуванні, куратор підбере вакансії, які відповідають вашому рівню і вимогами, перевірить роботодавців на адекватність і допоможе пройти співбесіду.

Учні, які набрали максимальну кількість балів при тестуванні, отримають запрошення на стажування в наше агентство.

Концентрована теорія + 98% практики

Ви не впізнаєте про історію інтернет-маркетингу та інших «важливих» речах, які ніколи не стануть в нагоді вам на практиці.

Програма курсу побудована таким чином, що на виконання практичної роботи ви витратите 98% часу навчання, а решту 2% ми присвятимо вивченню необхідної теоретичної бази.

Попереджаємо відразу – за красивою скоринкою вирушайте в державний ВНЗ. А потім приходьте до нас за знаннями;)

Спілкування з колегами та однодумцями

На час навчання ви отримуєте доступ закритий онлайн чат Telegram. Там ви зможете обмінятися враженнями, отримати погляд з боку і моральну підтримку одногрупників.

Практика показала, що живе спілкування відмінно мотивує учнів і підвищує ефективність навчання!