fbpx
Ukraine
marketing.da.td@gmail.com

Курс Бізнес під ключ

T&D Маркетинговое агентство

ЗРУЧНИЙ ФОРМАТ НАВЧАННЯ

Живі заняття (online / offline) 2 рази на тиждень

ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАННЯ

2 місяці

СЕРТИФІКАТ ПРО ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ

Сертифікат фахівця

ПІДТРИМКА КУРАТОРА

Перевірка домашніх завдань протягом навчання + 30 днів після закінчення курсу

ЦІНА НАВЧАННЯ НА КУРСІ

5 000 гривень за весь курс навчання

ЯК ПРОХОДИТЬ НАВЧАННЯ

Ділимося знаннями в зручному форматі

Курс складається з відеолекцій – це значить, що ви зможете пройти програму в комфортному для вас темпі і в слушний час.

Розбираємо теорію і закріплюємо практикою

Після кожної лекції передбачений тест і вправи, щоб ви застосували отримані знання відразу на ділі.

Ділимося знаннями без зайвого академізму

Ми структурували всю цінну інформацію і упакували її в зрозумілі і компактні інструкції. Нічого зайвого.

Навчаємо за актуальною програмою

Експерт розповідає про Лайфхак, які використовує в своїй практиці. Ви отримаєте інструменти для реальних завдань.

РЕЗУЛЬТАТ ПІСЛЯ ЗАКІНЧЕННЯ КУРСУ

Маркетолог

Знання маркетингу на рівні директора з маркетингу або директора по продукту.

Повна детальна картина по збільшенню прибутку з вашого проекту на 3 роки вперед по всіх етапах воронки продажів.

Підвищення заробітньої плати.

Кращі учні потраплять на стажування в T & D Marketing Digital Agency і інші агентства.

Власник бізнесу

Повна детальна картина по збільшенню прибутку з вашого проекту на 3 роки вперед по всіх етапах воронки продажів.

Виберете якісних підрядників або візьмете (прокачає) співробітників.

Агентства (співробітники) будуть зацікавлені в збільшенні вашого прибутку.

Маркетинг стане прозорим, прогнозованим і вимірюваних.

ДОКЛАДНА ПРОГРАМА КУРСУ

БЛОГ 1. Розробка веб-сайту

  • Встановлення та налаштування CMS Word Press
  • Встановлення та налаштування теми
  • Встановлення та налаштування плагінів
  • Створення меню
  • Створення сторінок
  • Налаштування дизайну сайту
  • Додавання контенту
  • Підключення месенджера на сайті

БЛОГ 2. СЕО

  • Оптимізація зображень сайту
  • Оптимізація текстів сайту
  • Додавання мета тегів
  • Додавання хлібних крихт і человекопонятний URL
  • Оптимізація внутрішньої посилальної структури сторінок
  • Сумісність сайту в Google Search Console, Google Analytics.
  • Формування robots.txt.
  • Формування sitemap (.xml)

БЛОГ 3. SMM

 ТЕМА 1. Створення та налагодження аккаунта

  • Створення аккаунта
  • Вибір логіна, імені
  • Пишемо опис профілю
  • Підключення бізнес-профілю
  • Безпека і захист аккаунта

ТЕМА 2. Привабливе оформлення профілю та контенту

  • Аватар і іконки stories
  • Опис профілю
  • Активні посилання
  • Сервіси-помічники
  • Оформлення текстів і відео
  • Робота над помилками

ТЕМА 3. Налаштування Instagram + Facebook Shopping

  • Реєстрація аккаунта в Business Manager
  • Створення каталогу
  • Завантаження товарів на Facebook
  • Прив’язка каталогу до бізнес-сторінці
  • Активізація товарів на Facebook
  • Додавання Shopping Tag до фотографій в Instagram

ТЕМА 4. Налаштування реклами в Facebook. частина I

Налаштування рекламного кабінету:

  • Створення та налаштування рекламного кабінету і бізнес-менеджера
  • Цілі реклами, алгоритми рекламного кабінету
  • План реклами та бюджети

Підбір аудиторій:

  • Аудиторії за інтересами та поведінки
  • Аудиторії ретаргетінга
  • Схожі аудиторії

ТЕМА 5. Налаштування реклами в Facebook. частина II

  • Запуск реклами:
  • Формати оголошень
  • Покрокова настройка за планом реклами
  • Налаштування реклами з іншими цілями

ТЕМА 6. Просунута робота з Facebook Ads

  • Робота з аудиторіями Facebook Ads
  • Робота з пікселем Facebook Ads
  • Запуск рекламних кампаній з цілями
  • Особливості просування різних проектів в Facebook Ads

ТЕМА 7. Як створити групу чату ботів Facebook для вирішення бізнес-завдань

  • Знайомство з платформою ManyChat (Flow XO)
  • Структура чат-бота і розробка сценарію
  • Автоматизація та розсилки

БЛОК 4. PPC

ТЕМА 1. Налаштування Google Ads

  • Створення керуючого облікового запису (МСС)
  • Створення рекламного кабінету
  • Зв’язок рекламного кабінету з системою аналітики

ТЕМА 2. Медіапланування

  • Базові ключові слова
  • Мінус-слова
  • Медіа-план для пошуку
  • Медіа-план для мереж

ТЕМА 3. Налаштування пошукової кампанії в Google Ads

  • Створення правильної структури рекламної кампанії в пошуку
  • Розширення оголошень
  • Пошуковий ремаркетинг
  • Автопідстановка в оголошеннях
  • Спліт тестування оголошень
  • перегляд і діагностика оголошень

ТЕМА 4. Налаштування рекламної кампанії КМС і ремаркетинг

  • Налаштування рекламних кампаній в Контекстно-медійній мережі Google
  • Підготовка динамічних медійних оголошень
  • Орієнтування по інтересам, географії, тем.
  • Робота з аудиторіями
  • Створення кампаній класичного ремаркетингу
  • Створення кампаній динамічного ремаркетингу
  • SMART кампанії в КМС
  • Оптимізація місць розміщення

ТЕМА 5. Налаштування реклами на YouTube і реклами додатків

  • Особливості запуску рекламної кампанії на YouTube
  • Підготовка різних матеріалів для рекламних кампаній
  • Відстеження результатів
  • Оптимізація кампаній

ТЕМА 6. Знайомство з Google Adwords Editor

  • Знайомство з інтерфейсом Google Ads Editor
  • Завантаження даних в акаунт
  • Створення кампаній 1 ключ 1 група
  • Створення кампаній зі структурою в 1 групі багато ключів
  • Функції, недоступні в Google Ads
  • Масове встановлення ставок

ТЕМА 7. Налаштування аналітик Google Analytics

  • Принципи роботи Google Analytics
  • Налаштування лічильника
  • Коригування показника відмов
  • Рівні доступів до лічильника аналітики
  • Налаштування цілей – практика
  • Налаштування цінності мети – практика
  • Налаштування фільтрів – практика
  • Базова звітність – практика
  • Асоційовані конверсії
  • Моделі атрибуції при побудові звітності
  • мультиканального послідовності

ТЕМА 8. Торгові кампанії Google Merchant Center

  • Створення аккаунта в Google Merchant Center
  • Зв’язок Google Реклами і Merchant Center
  • Створення фида даних
  • Завантаження фид даних
  • Створення шопінг-кампанії

НАШІ ПЕРЕВАГИ

Зручний формат навчання

Вебінар включає 1 «живих» заняття в форматі online/offline.

Якщо ви не встигаєте потрапити на заняття, ви отримуєте запис і презентацію.

Записи всіх занять, презентації та додаткові матеріали зберігаються в особистому кабінеті, доступ в який залишається у вас назавжди.

Підтримка куратора

Щоб ви гарантовано засвоїли весь матеріал, ви отримуєте куратора на весь період навчання + ще місяць після закінчення навчання.

Це співробітник нашого агентства, який допоможе впоратися з труднощами при виконанні домашніх завдань, відповість на всі питання, а в потрібний момент підніме ваш бойовий дух.

Перевірена програма

За 3 роки ми досвідченим шляхом з’ясували, що кращий результат дає система лекція + домашнє завдання + перевірка + зворотний зв’язок

Домашнє завдання дається після кожного заняття. Ви надсилаєте виконане д / з на перевірку фахівцеві і отримуєте зворотний зв’язок.

ВАЖЛИВО! Навчання на реальному проекті

Ви будете вчитися на реальному проекті – вашому.

Після закінчення курсу у вас буде реальний кейс з результатами «до» і «після».

Це означає, що ви підете від нас з готовим портфоліо, або навіть відіб’єте вартість курсу вже в процесі навчання!

Досвідчені викладачі-практики

Ніяких поважних професорів, які знають про залучення грошей з соціальних медіа тільки з підручників.

Ніяких гуру, які давно перестали працювати «руками» і вміють тільки керувати.

Курс ведуть практикуючі фахівці. Всі свої знання вони отримали «в полях». Все, про що ви почуєте на заняттях, вони роблять руками кожен день.

Вони розкажуть про всі підводні камені і помилки початківців фахівців.

Допомога в працевлаштуванні та стажування

Після закінчення курсу ви проходите підсумкову атестацію і отримуєте сертифікат.

Якщо вам знадобиться допомога в працевлаштуванні, куратор підбере вакансії, які відповідають вашому рівню і вимогами, перевірить роботодавців на адекватність і допоможе пройти співбесіду.

Учні, які набрали максимальну кількість балів при тестуванні, отримають запрошення на стажування в наше агентство.

Концентрована теорія + 98% практики

Ви не впізнаєте про історію інтернет-маркетингу та інших «важливих» речах, які ніколи не стануть в нагоді вам на практиці.

Програма курсу побудована таким чином, що на виконання практичної роботи ви витратите 98% часу навчання, а решту 2% ми присвятимо вивченню необхідної теоретичної бази.

Попереджаємо відразу – за красивою скоринкою вирушайте в державний ВНЗ. А потім приходьте до нас за знаннями;)

Спілкування з колегами та однодумцями

На час навчання ви отримуєте доступ закритий онлайн чат Telegram. Там ви зможете обмінятися враженнями, отримати погляд з боку і моральну підтримку одногрупників.

Практика показала, що живе спілкування відмінно мотивує учнів і підвищує ефективність навчання!