Що таке шопінг-теги, і чому їх всі хочуть?
Це спеціальні позначки на фото, які дозволяють не тільки вказати ціну на певний продукт, але і перенаправити користувача прямо в картку товару на сайті, де він може зробити покупку. Для бізнесу, який використовує Інстаграм в якості джерела трафіку для основного сайту з сотнями, тисячами товарів, цей інструмент відкривав привабливі перспективи. Адже, крім шапки профілю, Сторіс (для акаунтів з більш ніж 10 000 передплатників) і листування в Ю Я, клікабельних посилань в Інстаграме немає. А ще кількість питань типу «ціна?» під постами і запитів дати посилання «о-о-он на ту сумочку справа в другому ряду» валить smm-фахівців в зневіру. У цьому контексті шопінг-теги представляються засобом вирішення вищеописаних незручностей.